خدمات طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروش کالا سایت فروش خدمات سایت فروش فایل کاتالوگ محصولات

امکانات یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر فروش کالاها و خدمات شما داشته باشد. در طراحی یک سایت فروشگاهی، هیرمان به تمامی نیازها و دغدغه‌های شما توجه می‌کند. از جمله این نیازها می‌توان به پشتیبانی دائمی، امکان ارتقاء قابلیت‌های فروشگاه، رابط کاربری دوستانه، آموزش استفاده از تمامی اجزای سایت و… اشاره کرد.

1458 copy 1 1

مزایایسفارش طراحی سایت فروشگاهی در مجموعه هیرمان؟

فروشگاه‌های آنلاین در حقیقت تبدیل به بخش اساسی و جدایی‌ناپذیر از خریدهای مردم شده‌اند و هر روز این فروشگاه‌ها سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می‌دهند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از طریق اینترنت و از راه‌های مختلفی مانند تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود انجام دهند.
فروشگاه‌های آنلاین دارای مزایای بسیاری هستند، از جمله امکان مقایسه کالاها از برندهای مختلف، مقایسه قیمت در فروشگاه‌های مختلف، مشاهده ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف هر کالا، بررسی بازخورد و نظرات مشتریان، سهولت در خرید و دریافت کالا درب منزل و بسیاری از مزایای دیگر.
در مجموعه هیرمان وبسایت فروشگاهی شما با استفاده از وردپرس و زبان برنامه‌نویسی php طراحی و تنظیم می‌شود. کدنویسی بهینه شده و مزیت بالای سئو (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو) باعث می‌شود وبسایت در موتورهای جستجو برتری داشته باشد و کاربران را از طریق گوگل جذب کند. وبسایت به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی می‌شود تا در هر دستگاه الکترونیکی اعم از کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل و تبلت به صورت بهینه و خودکار نمایش داده شود. همچنین برای مدیریت فروشگاه آنلاین خود نیازی به دانش زبان‌های برنامه‌نویسی ندارید و تنها با مفاهیم اولیه کار با اینترنت می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید.

اسکرول به بالا